امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

هر دو روز یک زلزله در تهران رخ می‌دهد

دو روز یکبار، یک زلزله در تهران اتفاق می‏افتد که به دلیل پایین بودن شدت آن غیر قابل محسوس است و همین امر از شدت زلزله مادر می‏کاهد.
به گزارش مهر، دکتر حمیدرضا وثوقی فر ظهر امروز در نشست مطبوعاتی همایش بین المللی مقاوم سازی لرزه ای افزود: ترویج فرهنگ بهسازی لرزه ای، مدیرت بهسازی لرزه ای در انتخاب محل مقاوم سازی، استفاده از مهندسی مجدد در ارتباط با ارائه طرح مقاوم سازی، تمیز مقاوم سازی در هنگام طراحی ساختمان از مهم ترین موضوعات همایش بین الملی مقاوم سازی لرزه ای است.

وی اظهار داشت: طرح‌ها‌یی در خصوص ایمن سازی سدهای بزرگ و شریان‌ها‌ی مهمی که در زلزله بیشتر آسیب پذیر هستند، موضوعات مربوط به بیمه و بانک‌ها‌ در مقاوم سازی و روش‌ها‌ی ایمن سازی و بهسازی نوین نیز از دیگر مواردی است که در همایش مورد بررسی قرار می‏گیرد.

دبیر اجرایی همایش بین المللی مقاوم سازی لرزه ای تصریح کرد: دانشگاه امیرکبیر در نظر دارد با افراد عادی جامعه نیز در خصوص راهکارهای مقاوم سازی تبادل نظر کرده و همچنین پنلی را به اختراعات و یافته‌ها‌ی جدید در این زمینه اختصاص دهد.

وی به دفتر ارتباط با خارج از  کشور همایش اشاره کرد و افزود: دفتر همایش که در دبی مستقر است مربوط به مقاوم سازی ساختمان‌ها‌ی بلند و دانشگاه‌ها‌ی چین و کانادا و دیگر کشورها است. همچنین یکی دیگر از دفاتر همایش بین المللی مقاوم سازی در ایلات متحده مستقر است.

وثوقی فر به وقوع زلزله در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هر دو روز یکبار یک زلزله در تهران اتفاق می‏افتد که به دلیل پایین بودن شدت آن غیر قابل محسوس است و همین امر از شدت زلزله مادر می‏کاهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد