امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

برگزاری اولین دوره‌آموزشی بین‌المللی آشنایی خبرنگاران ایرنا

برگزاری اولین دوره‌آموزشی بین‌المللی آشنایی خبرنگاران ایرنا با خطرات مین
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۲/۰۷‬

اولین دوره آموزشی بین‌المللی آشنایی خبرنگاران با خطرات مین و مواد منفجره از سوی نمایندگی کمیته صلیب سرخ جهانی در خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد.

"نیما دادبین" مسوول پروژه آموزش خطرات مین در نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران، هدف از برگزاری این دوره را آموزش و آشنایی خبرنگاران با مشکلات مین و مواد منفجره و ابعاد آن دانست.

دادبین روز پنچشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همچنین با اشاره به مقابله با مشکلات وجود ‪ ۴‬میلیون و دویست هزار کیلومتر مربع میادین مین در ایران، انجام چنین دوره‌هایی را برای خبرنگاران بسیار سودمند توصیف کرد.

"فرهاد شرف پور" مسوول برگزاری دوره‌های امداد و نجات خبرگزاری جمهوری اسلامی هم گفت: این دوره آموزشی در خاورمیانه برای اولین بار در بین رسانه‌های جمعی انجام می‌شود.

به گفته وی، تاکنون ‪ ۷‬دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی امداد و نجات در ایرنا انجام شده است.

شرف پور هدف از برگزاری دوره‌های آموزش امداد و نجات در خبرگزاری جمهوری اسلامی را ورود خبرنگاران این سازمان به عملیات امداد و نجات در حوادث و سوانح به عنوان خبرنگار امدادگر بیان کرد.

تاکنون ‪ ۱۸۰‬نفر از خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری در دوره‌های امداد و نجات بسیج این سازمان شرکت کرده‌اند.

درپایان به ‪ ۴۰‬نفر شرکت‌کننده این دوره، گواهینامه اهدا شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد