امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

امداد و بهداشت پایگاه شهدای بسیج ایرنا

من فرهاد شرف پور مربی امداد و نجات در این وبلاگ در مورد اصول کمک های اولیه ، آموزش امداد و نجات مطالبی را ارائه خواهم نمود ./.

ایجاد ستاد بحران برای سازمان‌ها یک نیاز ضروری است

قشم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۱۲/۰۴‬  

یک پزشکیار بدون‌مرز هلال احمر و صلیب سرخ جهانی،گفت:ایجاد ستاد بحران برای سازمان‌ها یک نیاز ضروری و حیاتی است.

"فرهاد شرف‌پور" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: ستاد بحران هم‌اینک در مراکز امدادی و وزارت کشور فعال است و در مواقع بحرانی و حساس برای ‌امدادرسانی و انجام عملیات‌ امداد و نجات در مناطق آسیب دیده وارد عمل می‌شوند.

شرف‌پور ، اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله سازمان‌های حساس خبری محسوب می‌شود  که  باید  ستاد  بحران  در  آن فعال شود  تا  بتواند در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بر اساس برنامه‌ریزی‌های نوین با حضور درجامعه به روند اطلاع رسانی ادامه دهد.

وی، گفت: ایرنا باید سیستمی حمایتی برای تسلی بخشیدن به افکار عمومی در سطح جامعه و پس از وقوع بحران‌ها باشد.

او با اشاره به جایگاه خبرنگاری بحران در جامعه اطلاعاتی امروز دنیا ، اظهارداشت: امروزه خبرنگاران باید در کنار حرفه خبرنگاری نسبت به چگونگی انجام عملیات امداد و نجات و حضور در صحنه‌های جنگ از طریق استفاده از سلاح‌های رزمی و خودرو نیز آشنا باشند.

شرف‌پور خاطرنشان کرد: یکی‌از موضوعاتی که باید به آن توجه‌ویژه‌ای داشت، تهیه پلاک‌های نسوز شناسایی برای کادرهای خبری از جمله خبرنگاران و عکاسان است.

وی، افزود: در جامعه امروز و در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه خبر باید یکسری الزامات را مورد توجه قرار داد تا در سوانح و اتفاقات احتمالی با مشکل مواجه نشویم.

  

   "فرهاد شرف‌پور"  پزشکیار بدون ‌مرز بدون‌مرز هلال احمر و صلیب  سرخ جهانی،روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: ایجاد ستاد  بحران  برای سازمان‌ها یک نیاز ضروری وحیاتی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد